Slik trener jeg før fødsel!

Reklame // tights.no

Denne tirsdagsmorgenen valgte jeg å gå for ei fredagsøkt! Energinivået var ikke helt på topp, så i stedet for å pine meg gjennom flere styrkeøvelser uten et ønske om å presse meg selv, bestemte jeg meg for å flytte ukens “gjør det jeg vil økt” til i dag!

På programmet ble det da først et par øvelser for bryst – blant annet liggende hantelpress! Denne øvelsen elsker jeg og synes den tar skikkelig godt, men jeg hater at det er så vanskelig og tungt å få hantlene på plass. Er det bare jeg som sliter med dette? Føler det har blitt enda vanskeligere nå som jeg er gravid også, for tidligere slengte jeg meg bakover i stor fart for å få kraft til å få hantlene opp i riktig posisjon. Nå tørr jeg ikke gjøre det, og da måtte jeg plutselig stoppe fordi jeg ikke klarte å få dem opp til startposisjon, selv om jeg er helt sikker på at jeg hadde klart å fullført settet! Skikkelig irriterende. Det er vel her fordelen med å trene flere sammen kommer inn.

Uansett! Det ble 16 kilo i hver hånd, 8 repitisjoner og 5 sett. Godt fornøyd med det!

Etter to styrkeøvelser ville jeg tøye og trene litt kroppsøvelser resten av økten. Dette er skikkelig deilig, spesielt om du kobler inn pusten i samme slengen. Ser for meg at det er en stor fordel å inkludere noen slike øvelser i programmet nå som fødsel nærmer seg!

Sistgang jeg delte bilder med disse treningsklærne var det mange som lurte på hvor de var kjøpt, tenkte derfor jeg kunne legge ved link her helt til slutt for de som er interessert i det. Treningstightsen er en gravidtights, og den er superbehagelig (obs; snart utsolgt)! Kan kjøpes HER og er skikkelig digg å bruke både under svangerskapet og i tiden etter. Rabattkoden 7TJAT gir deg 50,- avslag. Genseren er derimot en helt vanlig, men stretchy treningsgenser! GOD komprisjon og hurtigtørkende. Merket er Endurance!

💪😊

2 kommentarer om “Slik trener jeg før fødsel!

  1. hvordan vil du anbefale en nybegynner person til å trene, der fokuset skal vær å gå ned i vekt, har du et slikt innlegg om hvordan du begynte å trene igjen etter du fikk Dennis?

Legg igjen en kommentar