Formoppdatering: juni 2018

En måned er gått, og vekten viser 1 kilo mindre, 74 kilo! Juhu. Likevel er jeg nødt til å gire opp tempoet for å rekke 65 kilo til september. Faktisk må jeg gå ned i snitt 2 kilo hver måned for å rekke dette, og dermed ha en sjanse til å konkurrere i Wellness Fitness til våren.

mai 2018 – juni 2018

For å klare dette har jeg innført flere treningsøkter og beveger meg mer i hverdagen, i tillegg til å fortsette med lavkarbokostholdet så klart. Ellers må jeg si at jeg synes jeg ser antydning til å ha blitt litt smalere i hofteområdet på bildene over her den siste måneden.

mai 2018 – juni 2018

Disse bildene ble dessverre tatt fra litt ulik vinkel ser jeg nå, så det er ikke så lett å se om det er noe forskjell eller ei, men forhåpentligvis er jeg en smule mer markert. Krysser fingrene! Alt i alt, ikke de helt store forskjellene, men vekten rikker seg sakte med sikkert nedover, og da er jeg i det minste på riktig vei!

Ser du forskjell?

En kommentar om “Formoppdatering: juni 2018

  1. Ser du har navlepiersing, hvordan er arret/hullet nå etter fødsel? Gjorde du noe for å beholde hullet ved fødselen, eller har du hadd nødt til å ta det på nytt igjen? Kan du fortelle litt/lage ett innelg med geaviditet/fødsel/barseltid og piersing?

Legg igjen en kommentar