Ord kan ikke beskrive denne utflukten!

Okei, for en dag dere! Jeg føler jeg starter hvert eneste innlegg med denne setningen for tiden, men herlighet – dagene blir bare bedre og bedre! I går var Christopher og jeg på det som må ha vært den aller beste utflukten i hele mitt liv – i hvertfall en av dem – og dette sa også kjæresten seg helt enig i. For sy søren, for en tur!

Bikinien jeg har på meg finner du her! (annonselink)

Jeg startet dagen klokken halv åtte ettersom jeg visste vi skulle være borte hele dagen, og da var jeg nødt til forhåndsskrive et par innlegg til dere. Da klokken slo ni vekket jeg Christopher med engelsk frokost på sengen, og førti minutter senere sto vi og ventet på bussen. Etter en drøy time i buss stoppet vi på havnen i Puerto Rico. Der gikk vi ombord på en gigantisk seilebåt.

Vi ble forklart raskt om hvor toalettene befant seg, hvor redningsvest- og båt befant seg, hva vi skulle gjøre i løpet av denne dagen og helt til slutt fikk vi beskjed om at det var gratis – og så mye – drikke vi enn måtte ønske i kjøleboksene midt i båten. Der lå det både vann, brus, øl og vin! Vi fikk også vite at vi skulle få to måltider servert i løpet av turen – også disse var gratis!

Stemningen ombord var helt fantastisk, og jeg smilte fra øre til øre alle de timene vi var ombord på båten. Her snakker vi skikkelig partybåt, men likevel familievennlig. Vi hadde høy musikk over høytalerne mens vi seilte forbi den ene flotte øya etter den andre. Guiden vår forklarte oss masse underveis, og alles humør var virkelig på topp!

Vi seilte blant annet forbi Tenerife, og mange flott strender. Vi leitet etter delfiner, men dessverre fant vi ingen denne gangen – men det er helt okei, for vi gjorde så mye annet gøy at det veier virkelig opp for delfinene. Vi stoppet opp langs en fantastisk fin fjellvegg med gruver som var over 100 meter dype. Vannet var krystallblått, og det var småfisk over alt. Vi matet fiskene, og så hvordan de gikk helt bananas når de sloss om brødsmulene. Og når vi snakker om banan; vi satt også på bananbåt etter vannscooter – alt dette var forresten med i prisen på båtturen!

Verken kjæresten eller jeg hadde sittet på banan før, og vi gledet oss kjempe masse. Da vi plutselig ble dratt avgårde over bølgene pumpet adrenalinet så kraftig at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg! Det var så moro, og både kjæresten og jeg smilte fra øre til øre resten av dagen.

Vi fikk også utdelt dukkermaske og snorkel, og så fikk vi snorkle rundt i området. Nei, jeg sier det bare igjen jeg – den dagen var virkelig helt fantastisk! Den var så gøy at vi til tider glemte solkremen bort litt – og ettersom vi var på havet ble jeg derfor en smule solbrent. Men så absolutt ikke noe ille – jeg kan fin være ute i solen i dag også!

Vet dere forresten hva det kostet for denne turen? Vi fikk oppleve flere av øyene, vi fikk se masse kult, var på leit etter delfiner, snorklet, badet, satt på banan etter vannscooter, solte oss, fikk små mye gratis drikke vi måtte ønske, to gratis måltider til alle og vi var på havet hele dagen. 200 norske kroner per person! Det er helt sinnsykt! Jeg kunne lett betalt det dobbelte for denne turen, den var så fantastisk! Helt på slutten fikk også alle de voksne en shot hver, og kjæresten fikk to ettersom jeg takket nei, hihi.

Bikinien jeg har på meg finner du her! (annonselink)

En helt fantastisk og opplevelsesrik dag som jeg kommer til å huske lenge!

2 kommentarer om “Ord kan ikke beskrive denne utflukten!”